نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3922
-
الف
+

علاقه بازیگر «او یک فرشته بود» به ایفای نقش های منفی

«مریم کاویانی» بازیگر سریال «او یک فرشته بود» در یک مصاحبه درباره محبوبیت سریال های قدیمی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «فاصله ها» و «او یک فرشته بود» شاهد بودند، در یک مصاحبه درباره محبوبیت سریال های قدیمی گفت.

وی در پیوند با محبوبیت و پرمخاطب بودن سریال های قدیمی عنوان کرد: هرچه امکانات‌ بیشتر و شرایط مهیاتر باشد، اثر بهتری هم خلق خواهد شد. نمی‌دانم دلیلش چه چیزی می‌تواند باشد، اما انگار مردم بازیگران قدیمی را نسبت به چهره‌های جدیدی که دارند می‌آیند و البته هنرمند هستند و زحمت می‌کشند، بیشتر دوست دارند. شاید چون قصه خوب نیست یا شاید هم کلا حال مردم خوب نباشد.

بازیگر سریال «فاصله ها» در مورد علاقه خود به ایفای نقش منفی اظهار داشت: به شدت دوست دارم نقش منفی ایفا کنم. من در این سال‌ها تجربه بازی در کارهای کمیدی را هم داشتم که خیلی شیرین است و خیلی دوست دارم دوباره این کار را انجام دهم. خیلی دلم می‌خواهد که نقش منفی را هم تجربه کنم. اصلا فکر می‌کنم همه بازیگران دوست دارند تجربه نقش‌های متفاوت را داشته باشند و امیدوارم زمانی این فرصت برایم پیش بیاید.

«کاویانی» در پایان در پیوند با سریال مورد علاقه خود خاطرنشان کرد: همه سریال هایی که در آن ایفای نقش کردم برایم ارزش دارند و دوست‌شان دارم، ولی به دلیل این که با سریال «او یک فرشته بود» به مردم معرفی شدم و در واقع پیوند قلبی من با هنر از آن جا آغاز شد، برایم ارزشمندتر است.

«مریم کاویانی» زاده ۱ سرطان(تیر) ۱۳۴۹ هجری خورشیدی در اهواز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است، اولین کار او یک اثر سینمایی به نام «رویای جوانی» به کارگردانی «نادر مقدس» بود و پس از آن در فلم های «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هوو» به ایفای نقش پرداخت.

بانو کاویانی با سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی «علیرضا افخمی» که تولید سال 1384 خورشیدی است به شهرت رسید. 

بعد از آن نیز در سریال های «روز رفتن» (1385)، «به دنیا بگویید بایستد» (1385)، «روزگار قریب» (86-1381)، «شکرانه» (1386)، «خط شکن» (1387)، «پنجمین خورشید» (1388)، «تاوان» (1398)، «دارا و ندار» (1389)، «فاصله‌ها» (1390)، «ویلای من» (۱۳۹۱)، «مدینه» (۱۳۹۳)، «معراجی‌ها» (۱۳۹۳)، «زمستان گرم» (۱۳۹۳)، «در قصه ها زندگی میکنند» (1395) و «بچه مهندس2» (1397) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

«هوو» (۱۳۸۴)، «پایان راه» (۱۳۸۵)، «مانا» (۱۳۸۷)، «زمهریر» (1388)، «اخراجی‌ها 3» (1389)، «رسوایی» (1391)، «دلتنگی‌های عاشقانه» (1391)، «معراجی‌ها» (1392) و «شايد يک معجزه» (۱۳۹۳) از دیگر نقش های بانو کاویانی در سینما می باشد.

دانلود سریال او یک فرشته بود

دانلود سریال تاوان

دانلود سریال مدینه

دانلود سریال در قصه ها زندگی میکنند

دانلود سریال بچه مهندس 2

ع ا

نظر شما
ارسال نظر